still singel

  2015-08-29 / 00:01:48 / Allmänt /
Hejsan svejsan!
Nu är det fredag och klockan visar 23.43 och jag tittar på inspelade the real housewifes of New York, jag bara ääääälskar att titta på dom olika s.k fruarna, konstigt nog så hjälper det mig att må bättre :) hahaha.
Denna vecka har varit så lugn och harmonisk. Jag och sonen har fått två frukost mornar i mammaveckan så underbart. Tycker att jag och kollegan har toppen schema trots det är tidig dag och sen dag varannan dag. Tycker nog att jag hade ett väldigt tufft schema förra terminen. I går kväll satt jag och funderade på schemat och kom snabbt tillbaka till verkligheten då vi faktiskt snart ska tillbaka till vår riktiga förskola, jag fick panik, som jag just nu i skrivandets stund känner, värsta klumpen i magen. Inga 8.30 tider längre och inga frukostar :( , hur kan man bli så påverkad av något sådant, släpper en tår till och med just nu. Kan jag har mått så dålig på förskolan ??? Måste vara så för just nu är jag så lugn och harmonisk och mår faktiskt väldigt bra i den "lokalen" som vi är i nu.
Panik att komma tillbaka :( , sorry men det känns inge bra :(
Nej nu måste jag släppa dt för nu.

I morgon bär det av till skansen, premiär för Tristan.
Finns inget härligare än att få höra sonen säga-du är bäst mamma, jag gillar dig, jag älskar dig. Det värker i hjärta av kärlek som jag har till mina söner.

Jag hoppas jag kan hitta tillbaka till skrivandet som jag älskar :)
Förhoppningsvis syns vi här i morgon <3

See you <3<3<3



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist