Måndag morgon

  2015-08-31 / 08:12:00 / Allmänt /
Morgonen startade bra. Tristan hann titta liten stund på morgonshowen.
Vi gick lite tidigare för att jag visste att jag var tvungen att pumpa cykel, jag börja pumpa men det läckte som ett såll, suck!!
Vi börja promenera. Jag ringde föris för att tala om att Tristan blir sen till frukost och jag ringde mitt jobb och säger att jag blir sen :-( .
Tristan ville gärna inte släppa mig men till slut så kunde jag gå. Missade tyvärr hans lipand tunga, det är någon nytt vi gör. Lipar man så betyder det kärlek <3 Dessa senaste måndagslämningarna har varit jobbiga, nu vid lämningen börja jag gråta en skvätt, det är så jobbigt :-( Vet inte varför men kanske för att han och jag är i en harmonisk och bråkfri tid, jobbigt är det i alla fall. Jag vet att han kommer ha en toppendag på Föris och jag kommer få en lång dag då vi har möte i kväll. Ha en bra dag alla underbara. See you<3 <3



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist