känslor

  2014-05-02 / 18:59:38 / Allmänt /
Utåt sett är man glad, sprallig och pajas
men inombord gråter hjärtat, precir i detta nu rullar tårarna längs kinden. Känner mig så ensam, känner mig som en halv människa varannan vecka.
Allt liv är i gröndal :-(
Trots lite privatliv så var man sällan ensam men här är man trots underbara lägenhet så jävla ensam :-(
Jag önskade att jag fick va med med plutt varje dag, man missar så mycket på 7 dagar önskar även att min äldsta ville träffa mig lite oftare.
Ja, jag tycker synd om mig själv, jag har inte valt det här livet samtidigt som jag behöver se över mig själv :-(
Är lite ledsen men det går över <3
Två dagar kvar <3

See you<3 <3



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist