Måndag

  2014-03-03 / 22:27:23 / Allmänt /
Vi började morgonen med välling till bolibompa sen blev det potta, tandborstning och påklädning :-)
Vi kom i god tid till dagis.
Denna vecka startar vi varannan vecka så denna vecka är pappas, han lämnar och hämtar denna vecka fast vi bor kvar :-)
Får mer och mer ont i magen för varje dag jag kommer närmare flytten :-(

Min äldsta son kör flyttbilen på torsdag, är så glad och tacksam för hans hjälp. Bra att han har körkort.
Även min lillebror hjälper till <3
Är lite orolig för att mina planer i lägenheten inte kommer funka för att jag tänkt för stort men men jag får lösa det då :-)
Det blir nog bra.
Nu ska jag sova, första jobbadagen på 3 veckor :-) , helt slut :-)
Godnatt kära vänner :-)
<3. <3



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist