lördag

  2014-03-01 / 23:55:36 / Allmänt /
I dag har vi mest softat. Vi gick upp ganska sent och jag hade tänkt gå ut på förmiddagen men Tristan ville inte, han har lekt med flexi trax med pappa. Det blev pannkakor till
lunch.


Efter lunch fick plutt sova så jag fick tid att packa, hade bara tänkt packa plutts kläder men det blev mycket mera, hela tolv kartonger :-)
Det som är kvar att packa nu är lite köksgrejer, lampor, badrumssaker och resten av kläderna.
På torsdag eftermiddag går flyttlasset.
Jag har lite panik och ångest över att flytta men man kan inte bo tillsammans om man valt att lämna relationen. Det kommer att bli en jobbig tid men det måste jag gå igenom, till slut så kommer jag också må bra i nuet :-)

Nej nu måste jag nanna kuden, jag har lovat plutt att cykla till lekparken :-)
han har lite överskottsenergi, han har ju varit tvungen att vara ganska still i 14 dagar pga skada på nyckelbenet :-( men nu hoppas jag att han kan gå till dagis på måndag och njuta med lek och kompisar :-)
Godnatt <3 <3








Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist