dagarna

  2014-01-31 / 08:35:53 / Allmänt /
Nu har jag äntligen köpt en lägenhet, en liten vindsvåning där jag och plutten får plats, vi mellanlandar där nu så får man se om jag kan hitta något större senare.
Jag räknar dagarna till den 6 mars då jag får nyklarna :-)
Det ska bli så kul att styla min nya lägenhet, känns som min allra första lägenhet, jag tror jag känner så pga att jag har råd att styla den och få den som jag vill. Jag har bott i så många lägenheter men aldrig haft råd att styla och har nog inte haft det intresset. Nu är jag över 40 streckat och har nog aldrig känt mig så mogen och vuxen som jag gör just nu, mitt liv ska bli underbart nu, haha. Trot sorgen i mitt hjärta så<3 <3 kan jag se lyckan <3 :-)



<3 <3



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist