trött

  2014-02-16 / 14:07:00 / Allmänt /
Är så trött på allt tjafs och så ledsen för att jag alltid är boven i dramat jämt, alltid jag som måste tänka mig för vad som görs och sägs :-( medans du är så perfekt som du inte håller med om men som du säger trots att du inte säger :-( , rörigt men så är det:-(Du ska alltid krångla till det, varför kan du inte vara lite enkel?Jag har "känt" dig i sjutton år men har nog inte blivit så mycket klokare, du är en svår person och jag vet också att jag inte är en lätt person att leva med, vi har våra brister och mina brister kommer jag ta med mig och analysera för att bli en person som jag mår bra av att vara.Vi träffades 97 men vad hände sen???Fan vad man kan förstöra varandra.Jag vet att jag inte startar varje gång och från att inte sagt mycket under många år så började jag och det blev jobbig för dig men det skulle du aldrig erkänna för du ser inga "fel" i hur du gör el säger:-(Trots fel och brister så har du aldrig sjunkigt i mina ögon och min kärlek till dig har alltid funnits och kommer nog alltid finnas, du är pappa till mitt barn.Ord kan såra mer än handling och jag vet att jag sjunkigt djupt i dina ögon men det kommer göra mig ännu starkare under denna resas gång som kommer vara en bergodalbanan med känslor och tårar men jag lovar att komma igen trots att jag inte är där ännu för denna dag är en riktig skitdag:-(



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist