torsdag

  2014-02-20 / 13:40:59 / Allmänt /
I går onsdag var jag hos läkaren med plutt för han är inte ok i axeln än, svullnat och jag behövde läkarintyg, hoppas att han kan använda den på dagis på måndag. Vi fick remiss till täbyröntgen, visade ingen skelettskada men pga svullnad så ska det kollas upp om några dagar igen. Jag hoppas svullnaden gått ner till måndag nästa vecka. Trot läkarbesök och röntgen så hade jag en trevlig dag med båda mina söner. Äldsta sonen var chaufför igår <3
Vi avslutade dagen på mc donalds:-)

Idag har cyklat på centrum på denna härliga snöväg, typ NOT!!!!
sen gick vi en prommis när vi kom hem :-)
, vi har ätit lunch och tittat på lady och lufsen och nu tittar vi på nalle puh o jullovet :-)

Jag har även fått erbjudande om ny design på bloggen, kanske är dags.

<3 <3





Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist