måndag

  2014-02-03 / 21:50:05 / Allmänt /
Vaknade i morse med jätteont i halsen:(
Vi vaknade vid halv sju tiden, jag gjorde ordning välling sen mös vi tills vällingen var urdrucken. Dags för pottan och påklädning och gissa......jippi, vi kom i lagom tid till förskolan och jag hann till jobbet :) . Dagen har varit riktigt soft, sju barn, passade bra det antalet idag pga att vi var en man kort. Slutade klockan 16, cyklade och hämta plutt. Vi promenerade en bit som plutt vill göra varje hämtning. Vi åt middag strax efter 18.
Jag hade hoppats på ett snabbt god natt sövande för att plutt har kortat ned sin sovtid på förskolan men icke sa nicke, vad fan gör man, han kan inte sluta sov helt....tror jag. Vi testar denna vecka.
 
Nu är resten av räkningarna betalda och även insatsen till min lägenhet, jippi.
Nu ska jag nanna kudden :)
 
God natt :)
 
<3 <3



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist