sjukt

  2013-09-26 / 13:07:40 / Allmänt /
Så sjukt mycket tårar, helt otroligt och det finns mer :'(

Börjar sakta släppa på sorgen, har så mycket i "ryggsäcken" som jag aldrig bearbetat :-(
Tänk vilket kontrollfreak man är, har kontroll över tårar, inte ok. Måste lära mig att släppa, är på väg i processen men jag måste släppa lite åt gången annars är jag rädd för att det blir FÖR mycket.

Jag vet att jag kommer resa mig men att komma dit är så fruktansvärt jobbigt. Har gått igen det tidigare o jag fick kämpa flera år.
I bland så undrar jag om jag nån gång har mått bra i mitt liv, hårt att säga men hm...visst jag har haft mycket bra stunder i mitt liv, jag har två underbara pojkar som är mitt allt men har jag mått bra psyskiskt i alla dessa år, vet inte riktigt men jag tror inte det.
Jag ser inte fram emot denna resa för jag vet vad det innebär.

Den resan började i går o den fortsätter i dag och i morgon och nästa o nästa tills jag står på benen igen.
Jag är så tacksam för mina älskade vänner, ni är få men jag älskar för att ni finns. Jag kommer återkomma till er snart, inte just nu <3

See you<3<3<3






Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist