jaha

  2013-09-29 / 09:09:35 / Allmänt /
Så var det söndag igen, dagarna har gått så fort trots att jag varit hemma tors o fre.
I går cykla jag och plutt ner till centrum för att se Robin sjunga på våran höstfest, jag verklingen älskar hans YOU.
Med plutt på axlarna så rockade vi fett, hahaha :-)

Sen gick vi och handla godis som jag lovat plutt :-)
Vi cyklade hem o sen gjordes det mat.
Efter maten blev det kräfter med ost och kex som tillhör.
Vi kollade animerad film o sen fick plutt gå o sova, klockan var då halv tio.

Hur är det då med känslorna? Bra fråga, vet inte, hela kroppen har lugnat ner sig, fattar ingenting.

Kan det bli loppis idag o visning? Få se el som blir vi kvar hemma rofyllda skogen :-)












Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist