idag

  2013-09-27 / 11:43:25 / Allmänt /
Är så förvirrad, vet ej vad jag ska tror.
Jag skrev precis vad jag tyckte o känner och jag vet inte om det utnyttjas, fan, öppna käften så jag får veta hur jag ska göra.
Hm...ska det bli två boende och ändå banden kvar, är det rätt ? Fan vad svårt allt är :-(
Ska man utsätten den mest käraste person vi har för det eller ska det dras streck över allt och låta banden börja om eller lämna allt bakom sig och klippa banden och umgås glada och harmoniska, hm..
Dags för att ta tjuren vid hornen och få svar för att kunna gå vidare.
Paniken kommer krypande när jag skriver och nu tårarna.
Det kommer bli en jobbig helg med mycket känslor och jobbiga svar men det måste göras :-(
:'(

See you <3 <3 <3





Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist