jag säger.....

  2013-05-19 / 22:12:40 / Allmänt /
god natt och sova gott alla mina kära vänner :)
See you <3 <3 <3


Emelie

Hejsan Monica!
Förlåt om jag svarar så sent, men har inte varit inne på bloggen på vad som känns som en evighet. Har haft så mycket annat att tänka på så bloggen har tyvärr kommit väldigt långt ner på min lista.

Det som har hänt är att hjärtat mitt har börjat bråka med mig. Det började med att jag kände mig trött konstant, spelade liksom ingen roll hur mycket jag sov/vilade. Gick då till min husläkare och berättade mitt problem, och fick då till svar att min puls var så hög bara för att jag var hos läkaren!

En vecka senare så åkte jag in akut och där fick jag inte heller så mycket hjälp, utan där var man så inrutad på att det var något psykiskt som gjorde att min puls var så hög. Så jag fick medicin och dom skickade en remiss till en psykolog (Som jag fortfarande inte har fått komma till och detta var i oktober förra året!)

Tillslut, orkade jag ingenting, jag var helt slut som människa, jag sov så fort jag fick chansen och jobbet blev svårare och svårare att klara av. I Februari så hjälpte min chef mig och skickade mig till företags läkaren eftersom jag inte fick hjälp någon annanstans och där var det helt underbart, dom var svinförbannade över hur akuten hade agerat och tig mig verkligen på allvar.

Så nu har jag genomgått en massa olika undersökningar där man konstanterat att mitt hjärta slår så snabbt så att det blir som om jag springer marathon hela tiden. Så nu går jag på stora mängder av mediciner och ska tillbaka till kardiologen snart och göra nya tester. Men nu när jag var hos läkaren så har min puls börjat gå upp igen så han har skickat remiss till en annan kardiolog också.. har jag riktigt otur så blir det op.

Förlåt för ett långt inlägg, och hoppas det går bra för dig med allt du tar dig till. Massa kramar!

2013-05-19 @ 23:24:06
URL: http://lindholmaren.blogg.se

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist