Hur mår jag idag?

  2013-05-20 / 11:58:56 / Allmänt /
I dag mår jag piss, känns lite som om man ligger på bristningsgränsen, måste här ifrån :(
Var på väg för en stund sedan att slå sönder mobilen, jävla mobiljävel :/
 
I natt så vaknade plutt och han var jätteledsen, jag tror han hade ont i magen för han låg och pruttade, började med en ny välling i går,  få se i kväll/natt hur det blir med magen annars får vi byta tillbaka till den andra.
Lite jobbig natt med andra ord.
 
Är hemma från jobbet idag, kände att det går bara inte, orkade inte upp, kroppen mår piss, hade aldrig orkat cykla ner, min kropp är slut känns det som. Vad gör man då??
Jag vänta och väntar på att få en tid för kbt-terapi men har ej fått någon än, suck :(
Nu ska jag äta lite lunch och sen vila så hoppas jag att kroppen orkar med morgondagen:)
 
See you ♥♥
 
 



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist