hmmmm

  2013-03-14 / 21:54:45 / Allmänt /
 
Jag börjar med hmmm, vad ska jag skriva. Kan ju berätta att dagen varit så där i dag, lite stressad men det har gått. Jag slutade vid 15 tiden idag, cyklade o hämtade plutt på dagis. Jag kan tala om......eller kanske inte, men känslan som kommer i mig när min lilla plutt kommer springade ut i hallen på förskolan och ropar mamma! och två härliga små knubbarmar omfamnar en, är magiskt, gu vad kärlek jag har i hjärtat till denna underbara lilla människa, det är nästan så tårarna kommer när jag skriver detta ♥ .
Samtidigt som alla dessa stunder finns så är det tufft att vara småbarnsförälder, för lite sömn och mycket jobb är ingen bra kombination, slut i kroppen men inte i hjärtat iallafall :)
Ljuvligt trots allt :)♥
 
 
Vad händer i morgon? Förhoppningsvis så behöver jag inte jobba över. Och det ommöblering som står på schemat när jag kommer hem, mycket och tunga grejer ska flyttas och plutt och pappan åker till farmor och kommer hem på lördag :) :(
 
Jag kommer visa före och efterbild.
Nu ska jag chatta färdigt med Maria sen blir det kudden, sov gott :)
 
 
See you ♥ :)
 
 
 
 


Mamma/Mormor

Vilken fin blogg Monica jätte bra gjort av Nicole. Kram kram

2013-03-15 @ 13:38:07

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist