Måndag

  2013-02-18 / 21:15:23 / Allmänt /
Veckan börja ganska bra trots måndag och jag hate mondays.
I går var det söndag och plutt kom hem, vilken lycka :)
Han har varit med sin pappa och hälsat på farmor hela helgen :) . Mådde så bra när han kom hem och dagen blev och avslutat på topp :)
 
Vi återgår till idag :)
Trodde vi skulle få runt tretton barn men fick nio, vi var inne på förmiddagen men gick ut efter mellanmålet :)
Jag sluta klockan fyra och cykla fort för att hämta min lilla skrutt som var lite ledsen på förmiddagen och ropa efter mamma, åhhh, min stackare :( , sen cykla vi fort hem för att göra lite middag som blev potatisbullar och blodpudding :) , sen blev det lite lek innan det blev dags för pyjamas och bokläsning i mammas och pappas säng, det är mysigt :)
Nu sover han och jag fejjar, hänger tvätt, nannar om honom, lägger in ved, mera tvätt, skriver blogg , hahaha, så ser kvällen ut, väntar på att nästa tvätt ska bli färdig så jag får nanna kudden, jag och plutt ska upp vid sex tiden i morgon för jag börjar vid kvart över sju, så plutt måste lämnas vid kvart i sju :( , tyvärr men så är det
Snar är min nya design på bloggen färdig och den blir jättefin :), längtar :)
 
Sov gott alla, see you♥♥♥



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist