fredag

  2013-02-22 / 12:52:56 / Allmänt /
Vet ej hur jag ska summera denna vecka, jobbig, inte jobbig, hm....
Har inte sätt plutt på två dygn så idag, jippi ska vi gosa hela helgen. Kan bli bad på lör o öppna förskolan sön.
Trots all glädjen inför helgen så är inte tårarna långt borta, vill inte ha det så här, vill må bra i kropp o själ :-(
Kommer det nån gång i livet bli kämpfritt, är så trött på att kämpa o slåss för att livet ska passa andra o mig själv. Jag har nu levt i 40 år o så länge jag kan minnas så har livet varit en kamp men den största kampen jag har är med mig själv. Vart vill jag stå i livet? Känns som livet svischat förbi mig o jag bara stått still ock missat det stora för mig, FAMILJ

Hur går man vidare??



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist