tung morgon

  2012-11-17 / 21:29:00 / Allmänt /
Vet inte riktigt vad jag ska kalla denna dag för...................jo, jag kan kalla denna dag för anhörig utan att avslöja för mycket som jag inte är redo att göra än.
Kände ro på vägen dit, funderade inte så mycket på hur det skulle vara att komma dit förns jag står utanför lokalen dit min färd leder just nu, idag, kanske i morgon, kanske i övermorgon osv............................

Jag öppnar dörren, går upp för trappan, en person kommer i mot mig och presenterar sig, Rickard, nästa kommer, Andreas.........hälsar även på några till, redan då så börjar tankarna. Vi äter lite frukost och väntar in folk för att kunna starta morgonen med ett tungt ämne.
Jag presenterar mig själv som Monica Berg......................m.m. Jag håller tårarna långt inne medans en del nästa bryter i hop.
Tankarna hamnar långt tillbaka i tiden och mycket funderingar, oj vad det måste grävas. Efter detta tunga ämne så en bensträckare och sen åter till ett annat ämne, KBT-kognitivt beteendeterapi och ACT- acceptene and commitment therapy.
Lunch, väldigt gott

Sist, fri radio :)



Just nu så skriver jag så mycket jag känner och vill avslöja om en början till förhoppningsvis ett steg i rätt riktning för mig och bara MIG !!
Jag avslutar med
See you<3<3♥



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist