söndag

  2012-11-04 / 21:57:41 / Allmänt /
Så är snart söndagen slut, suck, vill inte riktigt gå upp vid halv sex i morgonbitti, har inte öppnat på två veckor, det skulle vara underbart att vara föräldrarledig nu känner jag, jag saknar det så mycket :)
I dag började vi dagen med att vakna strax innan sex men vi låg kvar en stund och mös, sen blev det välling i sängen och lite lite mys till sen gick plutten upp, sån tur är så har vi lite leksaker i sovrummet just för att man ska slippa och gå upp så tidigt och han är nöjd med det fram tills han har bajsat, då är det dags att gå upp och byta blöja och äta frukost.
Vi åt frukost och vi kan sitta ganska länge, det är så mysigt. Sen blev det en promenad för jag orkade inte göra mera, jag är såååå jävla trött, vi gick en liten skogsstig som leder till gemensam festplats, tog en paus och tittade i reklamblad från toys o us, som plockade från brevlådan, vi satt där ganska länge sen var det dags att bege sig hemåt för att laga lunch och Tristan blev så trött.Han vägrade gå en bit så jag fick bära honom på ena armen och gåvagnen i andra en bit, sen gick han sista biten, duktig plutt. Tur att det fanns lite rester i kylskåpet för han var så trött så snabbt att värma mat och sen sova. Tänkte jag själv skulle sova men man har alltid nåt att göra, jag fick en liten soffpaus i allafall.
När plutt vaknat så åkte vi till kusinerna, alltid lika trevligt, när vi kom dit och han och Hedvig började leka så såg jag hur stor han blivit, åh, tiden går så fort. Jag skulle så gärna vilja ha ett syskon till han innan det är försent men det kommer ju aldrig hända :( :(
Vi åt en god gryta och har haft det trevligt, lite socialt liv, jippi :) :)
 
Plutt somna lite sent i kväll men jag hoppas det går bra ändå på "dagis" i morgon :)
 
Nu måste jag nanna kudden :)
Hoppas alla haft en trevligt helg, kram
 
 
See you♥♥



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist