ojojoj

  2012-11-01 / 22:56:27 / Allmänt /
Oj, vad det har hänt grejer här på bloggen, måste lära om mig.
Jag ser att det är jättelängesen jag skrev men jag har tänkt skriva, typ varje dag, hihi
 
Jaha, hur ser mitt liv ut just nu, hm.......ska man våga skriva det, känns som man måste tänka sig för hela tiden på vad man säger och gör, suck.
Mitt humör är så jävla upp och ner, vet inte riktigt varför och vad jag ska göra åt det :(
 
En sak så jag funderar ganska mycket på är att man aldrig får nån credit för det man gör, jag kanske inte är det bästa själv att ge det men jag försöker ibland i allafall, jag känner mig ofta som en hemmafru trots att jag jobbar 40 timmar i veckan plus att jag hämtar barn på förskola, lagar middag nästa varje dag och även diskar, plockar lägger barn m.m.
Undra om han äns förstår vad jag gör hemma efter min dag på riktiga jobbet, och jag förstår att det är tufft att vara egen företagare där tiderna inte är 8-17 varje dag utan kan bli mycket mera men, ja, men
 
Denna vecka har jag och plutt semester, jag tror att han tyckt det har varit skönt, det tycker jag iallafall.
 
Nej, nu måste jag nanna kudden, klockan tickar på så även livet :(
 
God natt :)
 
See you♥♥



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist