lördag

  2012-11-10 / 22:07:10 / Allmänt /
Så har helgen startat och är tyvärr snart slut :(
I dag har jag varit i stan och träffat mammorna från inlåst, det är så kul att vi fortfarande träffas och nu har det inte blivit så lång tid emellan :)
Vi har alltid massor att prata om. Vi träffas i några timmar och pratar om hur våra liv har varit och är nu. Jag trivs så bra när jag får träffa dom och på lördag nästa helg så ska jag på nåt helt nytt, det ska bli riktigt spännande och intressant. Jag återkommer om vad som ska hända :)


Jaha, vad händer i mitt liv då....inte mycket, jag är lika grinig som vanligt trots att jag verkligen inte vill vara det, måste ta tsg i detta problem, jag vill vara denna glada och trevlig Monica, jag trivs inte med tillvaron förtillfället. Jag är som lyckligast när jag får höra av min stora son och när jag umgås med min lilla son.
Har man gått för länge i samma ekorrhjul och nött och nött, hm....kanske el kanske inte, fan vad det är svårt.
Jag kan inte låta bli att fälla dumma kommernarer el dyl trots att jag biter mig i tunga, vad fan Monica ge dig en spark i arslet.
Men det kommer lösa sig för problem är ju till för att lösas :)
Må gott :)
See you<3<3<3


Annelie

Låter ju inte så roligt. Man måste kunna känna sig glad och tillfreds med livet.. Kanske dags att ta en liten paus? Bara dra iväg över en helg du och kanske några kompisar? Andas lite annan luft och umgås med lite annat folk?

2012-11-15 @ 14:45:28

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist