fredag

  2012-11-16 / 21:17:41 / Allmänt /
Äntligen fredag, denna vecka har gått väldigt fort tycker och det är skönt :)
Veckan började i med öppning, så skönt, jag har äntligen bytt så jag kan ta det lugnt vid sjukdom en söndag, behöver inte känna pressen längre att få tag i kollegor och ändra på tider :) , nu har jag fått en 8 tid i stället och öpppnar på torsdag :)
Resten av vecka har flytit på bra.
Har just upptäckt att mitt ena stackars öra har fått tinnitus, helt plötsligt så slå det lock eller nåt liknande och piper det, tänkte gå till doktorn och visar det sig att jag har det så blir det arbetsskada, jobbigt är det, tur att det inte kommer så ofta men det kan ju bli, vet inte om jag skulle klara av ett liv med pip i öronen, jaja, fortsättning följer.....................................................................


I morgon lördag blir en spännande dag för, kanske början på en liten bit nytt liv :) , återkommer med det :)

Nu har jag skrivit lite grann så nu blir det lite tidningsläsning och sen nanna kudden för det blir att gå upp tidigt i morgon :)



See you <3<3<3



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist