1 november

  2012-11-04 / 00:16:05 / Allmänt /
 Jag har börjat att lyssna på sveriges radio, metropol. I torsdags så satt jag och Tristan och åt frukost samtidigt som vi lyssnar på metropol, denna dag var ju allahelgonadagen och då "firar" man dom döda med att tända ljus och även gå trick or treat.
Nu var det så att Gurgin och Dejan har morgonshowen och jag tycker dom är så jävla bra, denna dag tog dom sig tid att lyssna på lyssnarna via sms, mail el telefon på deras sorg och lyssnarna fick även tillägna låtar.
Jag kan tala om att det var en jobbig förmiddag med mycket tårar, jag tycker dom är helt underbara människor som orkar och då menar jag känslomässigt att lyssna på vad lyssnarna berättar för nåt, och det handla om människor som hade tagit sitt liv, cancer, ålderdom, mördade m.m.
Jag kände så stort för dessa två killar som gör detta så jag går in på fejjan och gillar deras sida och skriver ett inlägg om hur beundransvärt det är att dom gör detta, dom fick en STOR LOGE av mig. 
Och idag den 4 nov så har jag tänt fyra gravljus utanför oss vid våran stora sten och tänkt på nära och kära som gått bort, suck, det är lite tufft.
 
Innan jag loggade in här så gick jag in som besökare på min blogg och läste inlägg, åhhh vad jag saknar den tiden då plutt var mindre och man ammade och man var hemma, så skönt det var trots att man inte alltid var nöjd själv
och jag känner att jag saknar kragsta eller kanske mer den sociala miljön, allt kändes så mycket lättare.
Vet inte riktig hur jag ska göra för att vi ska få det bra tillsammans, fan , mitt humör är så svajigt.
När jag mår som bäst är när jag och Tristan går runt i stora ofärdiga huset, han gillar och runt och titta i dom olika rummen och han vet sitt rum, vårat rum och Niklas rum, känslan är så underbar när vi går där, och jag hoppas verkligen att vi orkar kämpa till det blir klart, vilket tyvärr kommer ta mycket lång tid :(
 
Kanske skriver mera i morgon, måste nog nanna kudden nu :)
 
See you♥♥
 
Kärlek :)
 
 
 
 



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist