Fredag

  2012-05-18 / 23:27:39 / Allmänt /

I dag har varit en ännu mera jobbig dag, tog på mig ett jätteprojekt, ommöblering i sovrummet, suck. Jag mår inte bra, har en liten med feber så har varit grinig till och från men samtidigt varit så duktig. O morgon blir det bara fokus på min lilla bebis :) , det är han och jag i morgon.
Ommöbleringen gick inte så bra, det blev inte ens bra, hoppas mannen tycker att det ok iallafall, han kommer hem i morgon.
Vi avslutade kvällen med en dusch jag och plutten sen fick han tutte och jag fick soffan med lets dance.
Nu ska jag borsta mina tänder och nanna kudden och jag hoppas att denna natt blir bättre än den som har varit :)




See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist