Denna dag

  2012-05-17 / 22:02:19 / Allmänt /

Har varit en ganska lugn dag idag, plutten fick feber tidigt i morse och jag har ont i halsen och har en jävligt jobbig hosta. Tristan har sovit vid fyra tillfällen idag, sista gången sov han inte så länge och jag börja känna av att jag behövde ligga i soffan och bara slappa och tycka synd om mig själv. Trodde i mitt stilla sinne att han skulle somna redan vid sju tiden, hahahaha, man ska inte tro så mycket ;) . Han är så himla go, idag har jag frågat honom om han vill sova i vagnen och då pekar han på vagnen men vid ett tillfälle så fråga jag inte ens utan han pekade själv och gjorde läten.
Nu sover han 'ntligen efter att fått somna vid tutten.....han är ju lite suk faktiskt :)
Ännu en gång ska jag försöka skriva lite oftare på bloggen :)
Funderar på att nanna kudden nu, är så jäkla trött.


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist