tisdag

  2012-03-13 / 21:54:09 / Allmänt /

I dag är det tisdagen den 13 mars och klockan är 21.37, pip.

i går började vi dagen med att åka till en förskola och hälsa på. Trevlig personal, men själva stugan är väldigt sliten men det ligger väldigt nära mitt jobb. Nackdelen är att det tar ca 45 minuter för mig att gå med vagn från gröndal till förskolan men det tar bara en kvart att cykla så det blir att köpa en cykel med pakethållare lagom tills plutten börjar där, usch läskigt, just nu vill jag inte att han blir större.
Niklas var inte mycket större han när han börja på förskola, jag tror han var tretton månader och han började strax innan semester och allt. Men lillebror börjar i början på augusti, så han får sommaren med pappa om allt går som det ska och jag jobbar hela sommaren. Det positiva är att få en hel lön, jag förlorar massa på att vara föräldraledig men det är samtidigt helt underbart :)
I går tackade vi även ja till den förskolan:)

I dag har vi varit på föräldrargrupp som det inte blev någonting av, bvc sköterskan var sjuk så vi satt och väntade på folktandvården som skulle komma och prata med oss men som aldrig dök upp, men vi roade oss med fika och massa bebisprat, hahaha.

I morgon så bojkottar vi babysim för vi har blivit inbjudna till dopfest i kyrkan, alla barn som döpt det sista halvåret på 2011 blir inbjudna till sång i kyrkan och sen till ätbart i mathiasgården men dom präster som döpt barnen, det ska bli kul, ser fram emot i morgon:)

Vad kan hända på torsdag, det vet nog alla nu.......ja...just det......babycafe!!!!!

På fredag blir det besök hos min lillebror, vi ses alldeles för sällan men det är så det kan bli ibland, jag åker hem på lördag.

Jag blir ju gräsänkling från torsdag till söndag, det ska faktiskt bli skönt:)


Nej, nu är klockan 21.53, pip och jag är så jäkla trött, så jag säger godnatt och sov så gott ni sköna;)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist