söndag

  2012-03-11 / 11:27:08 / Allmänt /

I dag är det söndag och jag ser att det är fem dagar sedan jag skrev ett inlägg:(
Vet inte vad jag ska skriva riktigt mer än att jag är på uruselt humör. Varför kan inte den underbara plutten ha två bra nätter efter varandra för, fan vad grinig man blir när man äntligen får en bra natt och se andra natten skit. Känns som om jag aldrig kommer få ordning på dessa nätter och det spelar ingen roll om han får välling eller inte, han sover inte bättre för det så när han väl sover en "bra" natt så undrar jag vad som gör att han sover bra men det kommer jag aldrig få veta. Natten till igår så sov han bra och natten till idag sämre, så idag blir det ingen tv och det blir amning i sovrummet innan välling. Tror att han håller på att vakna nu:)



See you♥♥





Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist