så var det eftermiddag

  2012-03-15 / 13:24:06 / Allmänt /

Och jag sitter och äter lunch medans tvätten tvättas i tvättstugan och "bebis" sover i vagnen:)
Det har varit en tuff förmiddag för plutten, babycafe och trötthet går inte ihop riktig, han somna fem minuter där och sen lek igen men hemma sen så var han sååå trött, han hann äta lite lunch:) .
Efter mellanmålet vid tre tänkte jag att han och jag skulle gå ut och han skulle få ha med sig gåstolen men nu är solen borta och det blåser riktigt kallt,brrrrr men det är ju inte förns vid tre så det kan ju ändra sig. Jag hoppas att det fina vädret kommer tillbaka:) .
Nu blir det tv en stund innan det är dags att gå ner i tvättstugan igen:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist