oj oj oj

  2012-03-02 / 22:45:51 / Allmänt /

Om tittar tillbaka på denna vecka på vad vi gjort så har vi gjort nåt varje dag.
Måndag- arninge o sen gick vi på babycafe i Mathiasgården:)
Tisdag- bvc besök, 8 månders kontroll, han gick igenom besiktningen,hihi, snabbvisit på jobbet :)
Onsdag-inget babysim pga sportlov så vi blev hembjudna på lunch till Malin o Molly, vi träffade även Monica o Felix, vi träffades på babycafet och sen går vi på samma babysim. Lunchen vi fick blev vegetarisk paj med sallad och sen blev det fika med hembakat,mmmmmmm det var riktigt gott. Vi kom hem vid 16 tiden tror jag.
Torsdag- babycafe igen som vanligt. Tristan har ju lite svårt nu att sitta still när det är sångsamling men vi tycker det är roligt att vara där så det är ju huvudsaken. Skulle ha haft besök av en tjej som skulle ha kollat på lite bebiskläder men hon blev sjuk så hon får omma en annan gång. Vi gick till Ica för tt handla sylt. Gjorde pannkaka till oss alla, det var ingen höjdare precis för Tristans del men han fick lite i sig, haha.
Idag, fredag så startade vi morgonen vid sju och gick upp för att frukosta, Tristan fick gröt och jag åt frukost hos mamma på jobbet. Vi tog bussen som gick tjugo över åtta hemifrån. Alltid kul att träffa mamma, jag saknar henne väldigt ofta. Vi skulle hämta tossor o sockor som hennes gubbes mamma stickat, dom är så fina. Vi om hem vid kvart i fem. Strax efter fem kom en tjej och titta på gåstolen som blev såld. Vi hittade en ny idag, den är som ett ufo själva panelen, tar bild i morgon , i morgon ska Tristan få pröva den och jag tror det kommer gå snabbt:)
I morgon kommer ytterligare en och ska titta på babygymmet, hoppas hon köper. Har även spekulanter på mina klädpaket. Skit vad det är jobbigt att vara beroende av dessa pengar hela tiden, vad ska man sälja sen då :) , ska nog rensa annat också:):)
Nej nu ska jag nanna kudden, sov så gott alla underbara vänner :)<3<3<33<3<3<3<3<3<3

See you♥♥


Tristans sockor och tossor, dom är så fina, det kommer skära sig så fint i färgerna :):)


mina sverigetossor :) , love them :)


Niklas tossor :)

Mannen fick inga...........än:)




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist