nanna kudden

  2012-03-05 / 22:18:41 / Allmänt /

Snart så ska jag nanna kudden, är så jäkla trött idag. Haft ont i huvudet:( , är lite öm än i huvudet, skulle behöva massage på nacke och axlar.
I dag var vi innne på förmiddagen och efter Tristans lunch så va tanken att vi skulle promenera till öppna förskolan men jag orkade inte så vi tog bussen. Vi missade dom första sångerna i samlingen men jag känner att det gör inte så mycket längre för min plutt kan ändå inte sitta still ;) , vi var ganska många idag men mest nya mammor med sina pluttar. Efter samlingen så fikade vi och lekte sen påklädning och mot centrum för att handla lite. Tristan var så trött så han grät i vagnen men somnade ganska fort, min plutt<3
Vi gick på coop för att handla, handlade ägg, pyttipanna och bröd:)
Tänkte promenera hem men kände att jag frös och hade fortfarande huvudvärk så vi gick till tåget o bussarna, när jag väntar på bussen kommer 524 så bara gick till vallentuna, det har jag inte varit med om förrut men från den bussen hoppar min pluttis av, min stora son:) . Han tar tåget för han skulle till Tommy o jag står kvar och väntar på bussen, pga säkerhetssjälv så behöver man inte betala på buss när man har vagn, tar jag tåget så kostar det 36 kr och i längden blir det väldigt dyrt:/
Vi var hemma strax efter fem och Tristan vaknade på bussen på väg hem men han fick sova en stund iallafall. Så var det dags att göra maten, Tristan fick korvstroganoff med spagetti och riven morot och ett halvt stekt ägg och jag fick pyttipanna och två hela stekta ägg, det var mumsigt.
Gick och la plutten redan vid kvart över åtta, han var trött. Han nästan dissade tutte i kväll också för vällingen, han tog båda tuttarna men hade inte ro till att "äta" färdigt, det blev välling i sängen. Han somnade efter en stund på mage, han har börjat gilla att ligga på mage, han vänder sig själv.
Nej nu ska jag lägga mig, syns när vi synes:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist