Måndag

  2012-03-05 / 12:01:24 / Allmänt /

I dag är det en huvudvärksdag, öm i nacken och har vätskebrits. Jag gick ju på låååång promenad igår och får sota för det idag bara för att jag inte dricker vatten, man är ett pucko ibland:( men det blir väl bättre under dagen får jag väl hoppas:)

I förra veckan fick vi platserbjudande på en förskola, tyvärr inte på den ända vi sökt så jag ansökte på två andra också och fick det tredje alternativet. Ringde dit idag för att på en besöksdag, man vill ju gärna kolla in stället innan man tackar ja, men hon som är ansvarig på stugan kommer i morgon, så jag ska ringa igen i morgon. Tog lite tid i går när jag gick från gröndal för att få lite koll på hur långtid det tar att gå med barnvagn och det tar minst 45 minuter men jag funderar på att cykla mest och då tar det högst 15 minuter till förskolan men allt sånt löser vi sen, jag hoppas ju på ett bra schema efter sommarn för min del så jag kan hämta på förskolan.

Nu ska jag äta färdigt min lunch och väntar på att plutten ska vakna, han har sovit sen halv tio:)...........nu vakna han, hihihihi



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist