en flicka

  2012-03-04 / 09:48:54 / Allmänt /

fortsätter lite på det jag skrev om igår. Nu har jag ju två killar så pricken över i:et nu skulle ju vara att få en tjej, kan känna så nu, längtan efter en lite tjej. Undra hur man skulle vara då som mamma, jag tror ju lite på att man kanske är annorlunda mot en tjej än mot en kille. Jag kan känna att det få bli Tristans val lite om det blir fler barn, är han lika dan som nu vid ett års ålder så tror jag inte att det blir fler, all ork går åt nu till att hänga med han i svängarna men jag inte klaga, jag gillar att han är nyfiken och alert fast det kan vara påfrestande men man har väl rätt att beklaga sig lite grann va?? :)
Jag trodde faktiskt att jag aldrig skulle få känslan att vilja ha ett barn till men samtidigt så brukar jag tänka på att om det blir en till och det går fort att producera, hihi så kanske man har två småttingar under 2 år.....hm...orkar man det, samtidigt som det kanske är dom första två åren som är jobbiga och tiden går fort och dom växer och kommer förhoppningsvis ha nytta av varandra ju större dom blir :) men återigen, finns tålamodet, med Tristan så har det varit jättejobbigt sen han var nyfödd med sovandet och ammandet och tålamodet har trytigt ett antal gånger pga frustration men man har väl rätt att tappa tålamodet eller.....eller blir jag en dålig mamma då som inte ens orkar med en liten......hm...jag har mycket tankar och funderingar.
Det är nu jag känner att det börjar bli stadilitet hos både mig och Tristan, visst kan jag fortfarande tappa tålamodet men jag vore väl ingen människa om jag inte tappa tålamodet nån gång eller???  Vi har gjort om rutinerna lite igen, herre gud va man har prövat på olika rutiner under dessa månader men han blir ju större och större så det är lättare nu.
Snart eller nåt så bor vi ju mycket större också och får mera space och jag hoppas det kommer rädda mycket i mitt liv annars så...ja......

Ni som läser och har flera barn ganska tätt, skriv gärna hur det varit inder resans gång:)


see you♥♥




Trsitans fina tossor :)




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist