tisdag :)

  2012-01-10 / 20:42:31 / Allmänt /

Jaha, vad skriver man idag. Idag började vi med att gå upp vid tjugo i nio i morse. Gjorde gröt till Tristan och fil med musli till mig, jag har gått upp så jäkla mycket i vikt, ser ut som om jag är gravid igen:/ , suck:( . Jag skulle behöva köpa träningskort nu men har kanske inte råd och jag MÅSTE börja träna för jag har så ont i kroppen:/ . Snart bli det dags för GI igen, det är det bästa jag gjort, jag gick ner åtta kilo på bara två månder och dom kilona satt i tarmen, grows:)
På efter middagen så gick vi en prommis ner till centrum för att handla lite och lilla livet sov en stund sen tog vi bussen hem. Just nu är jag så jäkla trött och har ont i huvudet, säkert vätskebrist. Nu ska jag återgå till filmen. Vi syns:)

See you♥♥ 



nicole l hamadeh

HEJ!

Jag har börjat göra designer igen!

Är du intresserad av en personligdesign?

Med dina önskingar ?



Kontakta mig,

Nicole LH



2012-01-10 @ 20:51:13
URL: http://nicolehamadeh.blogg.se/

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist