sorry

  2012-01-12 / 23:05:16 / Allmänt /
Hm....har inte hunnit med att skriva om förlossningen idag, sorry sorry. Vi började dagen med att gå upp tjugo över åtta och då ställde jag klockan för vi skulle bege oss till årets första babycafe. Vi åt frukost jag och lilla livet. Vi var vid öppna förskolan strax efter nio, det var härligt att få gå dit igen och få träffa dom andra bebisarna och mammaorna, ha lite sängsamling som Tristan gillar och en efterlängtad kopp kaffe, hihi. Lilla plutten blev väldigt trött så vid elva tiden begav vi oss hemåt och han somna på vägen och sov en halv timme sen va han hungrig, fick mat, var uppe en stund sen dags att sova igen för han behövde mera sömn. Han somna gott och jag började tvätta i tvättstugan, var en "snäll" mamma och tvätta upp lite kläder åt stora sonen, hihi. Sen kom farmor och hon är kvar här i natt. Vi har ätit middag och busat och sövt en lite pojke. Nu ska jag sova själv och få jag tid i morgon så skriver jag om förlossningen. Puss o kram och nyp i stjärten:)



See you♥♥






Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist