snart

  2012-01-15 / 23:11:48 / Allmänt /
Snart blir det en helt ny design, snälla Nicole ska hjälpa mig, den kommer bli så fin:)

Idag var vi inne hela förmiddagen för på eftermiddagen så skulle vi till två olika ställen och hämta upp polarn o pyret snuttisar så nu har vi en blå, brun, och två grönrandiga, men det kanske kommer fler. Tristan gillar deras snuttisar:)
Vi 16 tiden började vi knalla mot Rickeby där vi hämta första, plutten somnade för tredje gången i dag efter halva vägen, sen från Rickeby till ormsta, där vi hämta upp två stycken och då är klockan runt kvart i sex och plutten sover än:) , jag smsar Sandra och säger att jag är på väg hem strax måste bara förbi centrum och handla gröt. Inne på coop extra vaknar plutten, då har han sovit i över en timme, han är så jäkla aktiv nu, gör massor med bus med gåstolen:)
Vi var hemma ungefär halv sju. Så kom Sandra över och köpte lite bebiskläder, har ju att bli av med, ska nog lägga resten på blocket, fick en klädpaket sålt där på en dag:)
Nu sover lilla livet och det ska jag med och i morgon blir det besök hos Emilia och sen en lååång promenad till Mörbylundsvägen:)
Men ni alla, sov gott och vakna torr.



See you♥♥


Jag är hungrig!!!!!


nicole lagerkvist hamadeh

HEJ ! jag har skickat ett meddelande till dig på fb om bilder och hur den ska se ut :)

Kram

2012-01-21 @ 11:58:32

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist