så var det nytt år :)

  2012-01-06 / 18:46:49 / Allmänt /

Nu är det den 6 januari 2012. Varför denna skrivkramp, fattar ingenting. Jag börjar med att skriva vad jag/vi gjort idag sp kanske det kommer mera.

Lilla livet börjar bli förkyld så nätterna är inte så roliga just nu, vet ej om det beror på det eller om han har ytterligare en tillväxtfas som han typ får var tredje vecka känns det som, vi har det bra med nattning och nätter i ungefär två veckor och sen så ballar allt ur. Det är ju tur att han blir större men det kunde gå lite långsammare, det går alldeles för fort.

Idag gick vi upp vid åtta tiden, han åt inte så mycket gröt så det fick bli tutte efteråt, vi gick och la oss igen vid halvtio, somnade vid tio och vaknade vid tjugo i elva, suck. Han roade sig själv en liten stund sen bara det bara att gå upp, gjorde lunch som han faktiskt åt lite grann av. sen tog vi bussen till centrum för att handla efterrättsburkar och ta en fika på kvarnbadet som egentligen är bara öppet på sommarn men nytt för i år så har en minicafe öppet. När jag kommer dit så visar det sig att det verkligen är mini, en barnvagn kommer inte ens in så jag vände och gick tillbaka till centrum och hamna på bistro, ät en kyckling med bakad potatis så inte va så jättegod men men sen tog vi bussen hem, hatar egentligen att ta bussen, speciellt 610 för där kör dom ganska ofta dom äldre bussarn där man få slita upp vagnen själv upp för fyra höga trappsteg, jag är lika förbannad varje gång, fattas bara att man tappar vagnen. Jag kanske gör stort fel som inte frågar om nån kan hjälpa mig, ska man behöva fråga, jag fråga alltid om personen vill ha hjälp, jag tycker inte att man ska behöva fråga för tydligen så är det ju ingen som vill hjälpa till för annars så skulle dom ju fråga, eller???? Oftast så är det lättare att ta ner vagnen själv att ta upp den på bussen så frågar nån uppför så brukar jag säga ja tack men nedåt så är det olika, har jag handlat så säger jag ja tack till både upp och ner men förvarnar ALLTID den som lyfter att vagnen kan vara tung pga varor:) , nej nog om detta:) , nu ligger lilla livet på golvet och vill inte vara där mer, han kraxar som en liten kråka:(



See you♥♥


Nyårsafton




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist