onsdag

  2012-01-25 / 15:50:36 / Allmänt /
Natten till idag har varit skitjobbig, vet ej varför plutten varit så ledsen inatt, magen, tand, drömmer...hm...jag vet inte, det gick inte och trösta honom med tutte heller, bara för stunden. Det blev inte så mycket sammanhängade sömn i natt och så vaknade han redan halv åtta i morse, suck, bara att gå upp och se glad ut- NOT;) . Gick upp och gjorde gröt till både han och mig, han åt inte så mycket. I dag stod babysim på schemat, det är med blandade känslor man åker dit. Jag tror vi har blivit bortskämda hos Karin, för här finns ingenting till dom små liven, det är verkligen inte anpassat efter babysim, vi är ju på ett rehabcenter och vad jag fattar det som så hyr trampoolin timmar i bassängen så det är ju inte alla anpassat efter barn, hade jag vetat hur litet omklädningsrummet var och att det inte finns utrymme för att mata barn, och att jag knappt bottnar i bassängen så hade jag ALDRIG sökt hit men men, jag kan tyvärr inte ändra nu tror jag. Tänkte jag skulle skicka ett mail till dom och förklara hur jag känner, jag börjar så, så får vi se vad jag får för svar, det blir ingen fortsättning där iallafall så steg 3 får vi göra någon annastans om vi fortsätter med babysim vilket jag tror vi gör för om inte pappa Tobbe vill gå om han blir pappaledig så kan ju jag och plutten gå under helgen när jag inte jobbar:)
Ångrar att jag inte gick med Niklas på babysim men man var ung och vågade ingenting:( .
Nu ska jag förberedda maten, kyckling och ris, ska kolla om kycklingen tinat upp, tänkte Tristan skulle få smaka lite i dag till middag, få när han vaknar om det blir mellanmål eller middag:)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist