fredag

  2012-01-20 / 19:52:47 / Allmänt /

Varför är det så speciellt med fredagar, jag har ju i stort sett fredag varje dag:)
I dag har vi varit på öppna förskolan för första gången, det är lite större barn där, på babycafet så är det bebisar:)
Vi kom dit vid tjugo över tio, sångsamlingen började halv elva, det var lite rörigt men det är lite blandat med bebisar och deras storesyskon. Tristan var ganska trött men han tog sig igen samlingen. Jag ammade honom efteråt trots att han skulle få mat en timme senare, han var på väg att somna, han bet mig i tutten idag på riktigt denna gång och det gjorde så jävla ont, vilken smärta:/
Vid tolv så tänkte jag att jag testar att ge honom mat, och han åt faktiskt och klarade för första gången att suga ur nappflaskan, jippi. Efter han ätit så gick vi hem och på vägen så somnade han och sov till halv fyra. Tänkte att då kommer han säkert bara sova den tiden idag men icke sa nicke. Vid halv fem tiden så kände jag att vi måste ut så vi gick ner till Ica, den shoppingen tog en timme träffa så många trevliga människor, på vägen hem somnade Tristan och sov 45 minuter. Nu är han vaken och pigg och jag väntar på att middagen ska bli färdig, det blir en sen sån idag men det är fredag och då är härliga vare sig man är hemma varje dag eller jobbar:). Fredag kommer alltid vara fredagar, då man har fredagsmyyyys och man unnar sig det lilla extra, nej nu ska jag ta tag i maten och kolla var plutten gör.


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist