fredag

  2012-01-27 / 09:30:36 / Allmänt /

Just nu sitter vi och äter frukost, det har varit en gråtnatt till, suck var jobbigt det är. Det jobbigast är att jag inte vet vad promblemet är. Nu börjar han blir förkyld och det är första gången så han är förkyld på det här sättet, gult snor och lite hosta, kan vara tänder eller att jag inte ammar den tiden som han är van vid för han behöver inte ammas då och den tiden skriker han, jaja vad är en bal på slottet......................................
I dag blir det besök hos min kära mamma, jag ska ta en dusch nu och sen åker vi, vi följer med mamma hem och stannar där några dagar:) , det ska bli skönt och kul:)

Vi syns förhoppningsvis senare:)


See you♥♥



Rosie

Stackare..:-( Men en liten tröst är ju att det går över men jag vet att det känns klent just nu..Ha trevlig helg med mamma..:-) Kramisar

2012-01-27 @ 09:40:07

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist