dåligt

  2012-01-31 / 22:43:49 / Allmänt /

Jag har blivit såå dålig på att blogga, jag som älskar det i vanliga fall.
I helgen så var jag hos mamma och det var jättekul att få en hel helg med henne:). Tristan var tyvärr inte lika rolig, på natten. Första natten sov han ganska bra men andra natten var kaos, kan ha berott på förkylningen och att vi inte va hemme hos hans lukter m.m. På söndag så kom vi hem vid nio tiden på kvällen. Jag packade upp och Tristan och pappa fick lite lektid innan det var dags för gröt, pyjamas och nanna kudden, han sov riktigt bra den natten och dom här senaste nätterna har varit så där. Lite bilder från helgen.

på mormors jobb, fredagen:)

sitter på tunnelbanan på hem till mormor:)


Han gillade mormors spegel i hallen:)


mormor och jag:)

En till spegel:)


nya lekhörnan:)

Astro vaktar;)

Toppen, en katalog att riva sönder!!

sitter på tunnelbanan hem:(

roslagsbanan hem:)

hade mera packning med mig hem än dit:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist