7 månader

  2012-01-11 / 22:25:12 / Allmänt /

Mitt lilla liv har fyllt 7 månader idag, stora killen. Det händer så fruktansvärt mycket nu med honom, han står i kryp position, han går riktiga steg nu när man håller honom, han kan nästan sitta själv....ojojoj vad det går fort.
I dag gick vi upp sent, kvart över nio...hm.... vi kan nog inte sova så länge för det blir knas med rutinerna har jag märkt, i morgon måste vi upp tidigt för vi ska till babycafe, jippi, nu har det öppnat igen.

I morgon om jag får tid så kommer jag skriva ner min upplevelse när det gäller förlossning, jag funderar ofta på den, har nog aldrig varit med om en sån fruktansvärd smärta, gå ej att beskriv, jo kanske, ska försöka i morgon.

Nu ska jag gå och lägga mig så man är pigg i morgon, Tristan har en jobbig kväll, han har vaknat massor med gånger så nu ligger han i våran säng igen, det blir bättre sen när vi bor större och han får eget rum:)
Jag säger god natt och sov så gott:)



See you♥♥


Nyårsafton, Tristan fick smaka en morot och det var en hit, sen har vi den berömda rumpan i bakrunden, Kims:)


Han fick pröva att äta sin efterrätt själv i morse:)





Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist