vad händer i dag?

  2012-02-29 / 09:19:11 / Allmänt /

Jo idag blir det kul. I dag ska vi luncha hemma hos Molly med hennes mamma och irma o Felix och deras mammor. I vanliga fall är det ju babysim på onsdag men nu är det sportlov så då är det uppehåll. Fick ett sms igår från Mollys mamma Malin, lite kul för man lär sig barnens mammors namn sist, hade glömt bort att hon hette Malin. Det ska bli jättetrevligt, vi fyra har även sökt till steg 3 i babysim som börjar den 21 mars och vi hoppas att vi kommer i samma grupp:) .
 
Är ganska så irriterad idag också, fick gå upp vid sju och roa plutten, då hade han varit vaken sen sextiden och då vägrade jag gå upp, jag satte han i sin säng med lite leksaker, det gick en microstund. Det som är riktigt uppretande är att mannen ligger kvar, jag har fått en sovmorgon på 8 månader, är det rättvist eller? Typ NOT!!!! Sen skiter jag i om han jobbar eller inte, jag kommer få gå upp sen trots att jag jobbar. Dumma ursäkter:/
Nej, nu sover plutten och jag väntar på att få ställa mig i duschen och duscha av mig allt negativt och förhoppningsvis kommer ur duschen positivare:)



See you♥♥

 




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist