torsdag

  2012-02-09 / 14:07:49 / Allmänt /

Så var det torsdag igen och veckan går mot sitt slut. Så hur har denna vecka sett ut, jo, i måndags var vi på babycafe vid kyrkan på eftermiddagen, tisdag-föräldrar grupp, igår onsdag-babysim och det var riktigt roligt för plutten dök många gånger men sen blev han lite ledsen för han var hungrig och trött, måste nog amma honom strax innan eller nåt, idag torsdag så har vi varit på babycafe på morgonen, det är en jättedum tid egentligen för det är hans sovtid och jag vill inte att han ska missa sångstunden och han blir så jättetrött där, han somnade strax efter elva och sover än, han kommer vara vrålhungrig när han vaknar, stackarn, kanske ska väcka honom. Det kanske blir en promenad senare på eftermiddagen, jag mår inte¨så bra känner jag. I går eftermiddag fick jag sån huvudvärk så jag trodde att huvudet skulle gå sönder, det försvann under natten men kom tillbaka i morse fast inte lika illa, jag försöker pimpla vatten i massor, jag har nog ganska mycket vätskebrist, tyvärr, hoppas jag mår bättre i kväll, jag ska nog gå och lägga mig tidigt, jag behöver sömn. Nej nu måste jag ner i tvättstugan.



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist