summering av dagen

  2012-02-06 / 22:26:04 / Allmänt /

Dagen har flytit på bra, Tristan har både ätit bra och sovit bra idag. Vid ett tiden började vi promenera till babycafet i centrum och det blåste riktigt kallt nere vid sjön. När vi kom fram väckte jag plutten så att han skulle hinna leka och vara med på sångsamlingen. Han har både krypt och rest sig flera gånger idag, han rester sig upp tills han står på knä, han försöker överallt, hjälp känner jag, kan han inte vänta lite;) . Vi träffade Linn och Ruben där. Ruben har blivit så stor,han är en liten pojke nu, våra bebisar är inte bebisar längre:( , på gott och "ont", hihi.Han är ju också sååå otroligt söt och hans ögon kommer bli "farliga", många tjejer kommer falla, hihi ;)
Jag kom nog hem vid halv sex tiden och började göra ordning Tristans mat som gjordes i går, jag mixade till lagom bitar, han åt jättebra fast inte lika mycket själv som han gjorde första gången men det kommer, det kommer. Sen blev det bus med mamma på täcket i vardagsrummet, sen blev det gröt och tutte och sömn, än så länge har han bara vaknat till två gånger men varit lätt att söva om med speldosan och lite klapp i rumpan:) . Det är riktigt läskigt vad fort det går nu, det är så stor skillnad från dag till dag:), nu kryper han och det går fortare och fortare för varje gång, åhhhh, jag blir helt salig när jag tänker på att denna parvel är min, mina två barn är det bästa som hänt mig:) .

Jag och Niklas i stavsnäs 93


Jag och Tristan, vallentuna 2011


See you♥♥ 




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist