måndag

  2012-02-27 / 22:33:11 / Allmänt /

Så var det början på en ny vecka. Måndagen är snart slut och det är början på en ny dag med nya utmaningar. I dag började dagen tidigt, vi gick upp redan vid halv åtta:( . Vi åt frukost, klädde på oss, borsta tänderna och tog bussen till arninge, där är det utförsäljning på burkmat och gröt, nestle har gjort nya förpackningar så dom "gamla" säljs för 24.90, tio kronor billigare, helt ok för min del sen har dom burkmat för 6.90 st, just nu är det mest efterrätten jordgubb och mycket 12 månders mat, hittade några åtta måndersmat och bunkra upp på jordgubb. Handlade även annan mat av nestle för det är 20% rabatt på deras burkmat/efterrätt, så jag bunkra där också:) , har gjort klipp i dag, tycker jag. Missade gjorde jag med pampers blöjor, där är 87 kronor paketet men på coop forum så har dom bestämt sig för att ha kravet att du måste handla för 300 kronor så får du köpa pampers. Jag var där förra måndagen och då fick jag rabatten trots att jag inte handlat för 300 kronor, jag kände mig blåst på den rabatten när det´intw gjordes avdrag, skit också, så jag ringde coops kundtjänst för att bara höra om hur det ligger till med rabatten och det stämmer att rabatten finns men att butiken för välja hur rabatten ska dras och forum har då valt det sättet och det får dom göra. Tjejen jag prata med undrade om jag ville prata med butikschefen där och jag sa nej för jag ville bara veta vad som gäller, så jag talade om för henne i trevlig ton att jag kommer handla på coop extra i framtiden för där har dom inga krav, men hon förklarade att forum har så för att företag kommer och köper så stora partier så medlemmarna för inget, just därför så har dom så men men, skit samma. Det sura är att jag såg nu i kväll att jag tagit fel strl på blöjorna, jag har tagit nr 4+ och plutten ska ha vanlig 4:a, har lagt upp bilden på FB för att se om jag kan byta eller få paketet sålt:)
När vi kom hem blev det försenad lunch för både mig och Tristan, efter den så somnade han i vagnen på balkongen sen bar det i väg mot öppna förskolan men Linn och Ruben, han är ju såååå himla go, lilla Ruben, riktigt litet charmtroll:) . Det blev promenad dit och hem. Sen blev det middag, amning, gröt och sova:)
Nu ska jag själv ta en macka och sen sova för i morgon är 8 månders kontroll:)



See you♥♥






Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist