lördag...

  2012-02-25 / 10:54:23 / Allmänt /

... och jag är solo till i morgon, mannen är på väg till herrmiddag, hela sängen för mig själv fram till 2,3 i natt sen får nog den lilla mannen sova bredvid mamma. Hur kommer dagen se ut idag..hm...just nu sover både plutten och pluttis och jag har plockat o plockat o sopat, fy vad mycket grus det kommer in i hallen nu när snö börjar smälta och all grus kommer fram, vagnen drar in massor:/ , kanske måste köpa nya hjulskydd, dom jag köpte sist läcker, då har blivit väl använda:), ja ja om vi återgår till hur dagen blir idag så vet jag faktiskt inte det blir säkert en promenad i eftermiddag och ett besök på Ica. Nu ska jag återgå till allt plockande, hatar när det är rörigt;)




See you♥♥


fejkolle:)




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist