i går

  2012-02-26 / 09:12:13 / Allmänt /

Vi började med att gå upp vid åtta tiden för att äta frukost och varje morgon gör plutten samma sak...bajsar, nu tycker ni säkert att det var ju inte speciellt intressant men det är själva grejen hur han talar om det för mig, hihi, innan jag förstod det så var han bara "jobbig" tyckte jag. Oftast så hinner han äta sin gröt innan han börjar, han sträcker ut armarna som om han skulle flyga och tar i så han blir röd i ansiktet och lyssnar jag inte så tar han i ännu mera och låter, när jag frågar honom vad han vill och låter han nå min arm så drar han i tröja och det betyder att han vill ur barnstolen. Han är väldigt duktig på att "tala om" när han vill nåt, vilket är bra. Han är så duktig min lilla plutt.
När han fått komma ner på golvet så är han nöjd och när han har bajsat färdigt så kommer han och klänger på mig:)
Just nu är han jättegrinig för det är dags att sova en stund.


see you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist