helgen är över

  2012-02-05 / 20:58:36 / Allmänt /

Helgen börjar lida mot sitt slut. Dagen idag har varit så där, morgonen började ju med att Tristan föll ner från våran säng och slog i pannan, stackars barn, han grät och jag grät, så nu blir det inte våran säng. I början var det en redig bulan som la sig så småningom, nu är han lite svagt blå men det kommer synas mera sen när det börjar skifta i regnbågens alla färger. I och med fallet så har han inte varit sig lik, första sovvilan fick han sova inne i sin säng för det var -15 ute och då sov han nästan en och en halv timme, fick äta lunch, makaroner och köttbullar, det gick så där, lite svår att tugga, hihi, senare fick han sova igen fast ute då var det inte lika kallt och jag tänkte att nu hinner jag plocka undan efter lunchen och sen lägga in bilder på kläder som jag vill sälja men jag hann att lägga upp några bilder på facebook för han vaknde efter en halv timme, tack för det, vila nummer tre, la han i vagnen inne som en halv timme så vid sex tiden när middagen var klar så var han jättetrött och jag hade gjort ordning kyckling och ris och morötter till honom så inte passade riktigt, tänkte att jag får lägga han en stund trots att klockan hunnit bli över sex, han var svår sövd så jag gjorde ordning en halv portion gröt och gjorde samma sovrutiner fast en timme tidigare och trodde i mitt stila sinne at han skulle somna, han somna vid tutten och vaknde av att jag la ner honom i sin säng, suck så lite över en timme har han skrikigt till och från, antagligen för att han var så övertrött eller hade ont nångonstans och förtillfället sover han:). Nu är jag så trött efter att lagat middag, matat barn, nattat barn;)
Funderar nästan på att gå och lägga mig men jag kanske ska föreslå att vi ska titta på film, få se vad som händer ocg föttet:)




See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist