gick till slut....

  2012-02-05 / 10:02:12 / Allmänt /
...och la mig men klockan var nog närmare två i natt när jag gick och la mig. Jag har skrivit ett inlägg på en fondsida om frågat hur man kan gå till väga, jag hoppas på svar men vet inte hur eller om jag kommer få svar på något sätt. Jag kommer få magsår/katarr om jag inte redan har det....nej det har jag inte, katarr kanske. Önskade att jag hade pengar så att jag kunde hjälpa till men man är så jävla pank själv. Samtidigt som jag verkligen njuter av att vara föräldraledig så längtar jag efter lönen, fast jag ta ut fulla veckor så förlorar jag runt tre tusen i månden och det är mycket pengar:( och den 7 mars är mina dagar slut så jag har fått dagar av mannen för att kunna vara hemma till sista mars men jag hoppas ju på att det blir längre. Haft en paus för att byta blöja och lillplutten har fått sin första bula i pannan, han ramla från sängen, alltid lika hemsk, jag är helt skakis.



See you♥♥



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist