försöker

  2012-02-05 / 01:35:31 / Allmänt /

Klockan 01.00 natten till söndag. Jag sitter och googlar och försöker hitta en lösning åt en viktig person i mitt liv. Det går inte så bra, just nu. Är trött och väldigt orolig just nu, har man inga problem så skaffar man sig. Och dom problemen jag har är inget nytt så det reagerar man inte på längre, vad hemskt egentligen. Usch, jag mår så jäkla dåligt själv när denna personen mår dålig och livet är bara skit för den:/ . Det jobbigaste är att jag inte kan hjälpa till i det här läget, vet liksom inte vad jag ska göra och försöker jag komma med råd och peppa så blir det så jäkla fel, fast det är ju inget nytt det heller, vad jag än säger här hemma också så blir det fel, jag är så trött på att öppna min jävla käft för den verkar göra mera skada än nytta, jag fattar ingenting. Den lilla personen i mitt liv så får mig att må bra och le är lilla livet just nu, ja, jag vet att jag har en son till men han är jag arg på just nu:/ men det lägger sig snart.
Jag måste verkligen hitta en lösning, jag får söka vidare i morgon, jag skulle behöva gå och lägga mig:/
Fan också, ibland önskade jag att jag födds med en silversked i munnen..................nej inte riktig kanske men ekonomisk oberoende är aldrig fel eller att man vinner pengar men för att vinna pengar så måste du göra av med pengar, hm..............vilket skit. Önskade iblan att livet var lite lättare ibland, har jag någonsin haft en lätt period i mitt liv.................tänker tänker och åter tänker.......................................................nej, tror inte det faktiskt, det har nog ofta varit nåt, har det inte varit det ena så har det varit det andra.
Men som man säger........- Som man bäddar får man ligga. Hårt men sant:/








Här mamma kan du få smaka lite rispuffar:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist